24e april 2008

idag har jag blivit inbokad på halkbanan, den 7e maj kl. 07.00 ska jag stå utanför bilskolan. spännande! sen är det bara uppkörningen kvar! miiihi. :) har bokat in mig på några fler körlektioner också. dumt att det ska vara så jävla dyrt bara. men men. det är det värt sen när man väl har det.

idag vart det även grillning, mamma gjorde egen potatissallad och grillade flintastek. jag och brasse åt för fulla muggar, så jäkla gott! flintastek var verkligen efterlängtat då jag kanske åt 1 max 2 förra sommaren. men iår ska det bli massor. och kräftskivor! jag längtar verkligen efter en svensk sommar. :)

imorn blir det jobb först på bokhandeln, sen jobb på bion och efter det ska jag på after work med dojjan. igår när jag jobbade på bion så kom det hela 1 person, HAHAH. men förhoppningsvis kommer det fler imorn + att det är 15 års gräns, vilket betyder att jag får neka inträde på dom som inte har leg med sig och ser unga ut. mahahaha. ;)

Kommentarer
Laura säger:

vad elak du är som njuter av att neka fjortisar att se barnförbjudet! ;P vad var det för film då som det bara kom en person till?? :)

2008-04-25 | 00:24:08
Bloggadress: http://papatya.blogg.se
Johanna säger:

hej gumman! förlåt att jag typ la på så fort igår men tjejerna kom och ja jag blev uppstressad ahah. ringer dig i helgen! PUSS

2008-04-25 | 00:43:10
Bloggadress: http://yohama.blogg.se
Rebecca säger:

ha ha kan tänka mig fanny sitta där o ba "har du LEGETIMATION?" ha ha ha

2008-04-25 | 03:25:58
Bloggadress: http://rebos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback