27e april 2008

snart är det ny vecka, sista veckan på jobbet. jobbar tisdag - onsdag. sen är det slutt. :( imorn är det först körlektion på morgonen, sen ska jag till marlene och fixa frillan, sen är det körlektion igen. har 6 stycker körlektioner inbokade på en vecka, sen är det dags för manövereringsbana & halkan. och sen uppkörning. shalalalla. jag vill ha körkortet nu. mamma är dock inte så pigg på att jag ska ta hennes bil sen, hon säger att jag inte kommer synas utefrån! men det gör jag visst. jag får väl skaffa mig en kudde i värst fall. ;)


mikaela är på rhodos nu, jag vill också vara utomlands. hoppas det bara regnar för er. ;) nej då, nu ska vi inte vara sånna. jag åker tids nog jag också. :) jag & klara har kommit på värsta resan, så vi får se hur det blir med den. det vore iaf nice. avresa 7e juni?


det skulle inte vara helt fel med en strawberry daiquiri nu, inte en johanna heller..
image60

Kommentarer
Johanna säger:

oj vad jag ser ut :P men kul var det :D

2008-04-28 | 01:36:17
Bloggadress: http://yohama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback