9e april 2008

gårdagen
-
lunch med brasse
- våldgästning hos alexandra
- chips, dipp, cider & sex and the city med tom & alex. <3
- planer på sommaren/jobb
- samtalet med malin. (kan man sakna någon mer?)

dagens minus
- snöovädret utanför fönstret
- vuxna människor som beter sig som barn
- tv3 dog lagomt tills att top model skulle börja
- jag har skurit mig i fingret
- planeten på näsan som is still going strong
- skriva en bra jobbansökan

dagens plus
- jobba på studenten
- ytterligare en körlektion är avklarad.
- planering av utomlandsresa i höst med alexandra. (grekland, cypern, kroatien?)
- ursäkter
- vänner <3

morgondagen
- jobb 10 - 14
- körlektion
- bowling & fika med marina
- skicka in jobbansökan. (man kanske ska ringa först?)
- solning

Kommentarer
Malin säger:

Kan man sakna någon mer än jag saknar dig?

2008-04-10 | 12:44:34
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com
Anonym säger:

Åhh, vilken härlig kommentar du hade skrivit på Rebeccas blogg...! Hahahaa!!! KÖFTE!!! :D Du är så skön... ;) Blir det nåt Alanya i sommar då? Kram!

2008-04-11 | 22:20:57
Laura säger:

Det var alltså jag som skrev köfte-kommentaren, men av någon orsak ville inte namnet med. :)

2008-04-13 | 23:48:34
Bloggadress: http://papatya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback