14e augusti 2008

jobbet idag gick bra, alltid lika kul att jobba med ullis! :) köpte på mig en massa skolgrejer samt skickade in papper till lärcentrum. det var försent att börja läsa i september, men 6e oktober är nästa kursstart. så det blir plugg i turkiet helt enkelt, och då kan jag ju stanna så länge jag känner fört. ;) har inte ätit pasta, ris, potatis eller bröd idag. känner mig rätt duktig faktiskt. dock har jag en sjudundrande huvudvärk. jag som har huvudvärk max 5 gånger per år. något samband med maten kanske? knepigt iaf.

mamma hade gjort lasange till middag, så jag fick göra mig egen mat. och då vart det kyckling såklart. mamma tror det kommer börja växa fjädrar på mig snart.


mina nyinköpta skolgrejer.

Kommentarer
Laura säger:

Jag har säkert missat det, men vad är det som du ska plugga? :)

2008-08-14 | 21:08:27
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
- ● Fucked up Fairytale ● - säger:

Visste inte att du hade tänkt plugga?

2008-08-14 | 23:42:23
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback