31a augusti 2008

sista augusti idag, sista sommarmånaden. imorgon är det officiellt höst. >_< helgen har varit mys. har umgått mycket med josefine och jobbet var faktiskt skoj! drack flera red bull på fredagen så jag lyckades hålla mig vaken. ;) träffade mkt roligt folk, hade dock varit roligare om jag också fick dricka massa och dansa, men får bli en annan gång. var till hedemora igår & idag med josefine, fikade och snackade massa joks. sen åkte vi hem, gjorde picknick och drog till utsundsbadet och satt där på bryggan. det var verkligen det bästa på hela helgen. på lördag ska vi göra om det. :) bilder finns på www.bilddagboken.se (sök på janedoee och skriv in tiger som lösenord)

kikade ju på the notebook för någon dag sen, och ärligt så fattar jag inte varför det är så mkt snack om att det är världens bästa film och man gråter mängder till den? inte en enda tår kom det från mig, och då är det illa med tanke på att jag jämt gråter till filmer.

luggen är tillbaka också, var hos marlene och klippte mig i lördags. har inte klippt mig sen början på juni, så det var verkligen dags nu. hon är helt klart bäst.

ska börja packa nu så jag har det gjort imorgon innan jag ska åka hem till stockholm igen. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback