8e augusti 2008

var nyss ut till köket och kollade efter min tallrik som vart kvar sen middagen. men hade ingen större lycka med att hitta den, så jag frågade mamma;
- vart är min tallrik med mat?
- jag kastade den, det var bara pasta kvar ändåså.
- nej det var det ju inte, jag hann aldrig äta upp innan jag åkte.
- jo det var det, för jag åt upp korven.
vilken liten fuling hon är! ;)

3 st avsnitt kvar på oc-säsongen, funderar på om man ska se klart det nu eller om jag ska vänta tills imorn. börjar faktiskt bli lite trött. men ett avsnitt skadar väl inte? (dock känner jag mig själv, så det kommer sluta att jag ser alla eftersom jag säkerligen kommer tänka efter varje avsnitt; äsch, jag kör ett till.)

Kommentarer
Laura säger:

haha, jag brukar också vara likadan! :D Man VET att man borde gå och lägga sig, men så ser man på ett avsnitt till. Och så ett till. Och ett till. :P

2008-08-08 | 11:34:47
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback