9e augusti 2008

dagen är över och jag är ledig fram tills onsdag då jag ska jobba på bion igen. skulle egentligen kunnat banka, men det struntade jag i. det får dom göra imorgon istället. ;)

jag är avundsjuk på emma just nu, jag vill också sitta på en turkisk flygplats. och bara andas. känna den där "nu är jag tillbaka-turksvett-överdrivet mycket rakvatten-varma-kvava turkiska lukten. den som slår mot en när man kliver av planet, och som sakta sätter sig i kläderna & håret när man går genom passkontrollen och väntar på sin väska. jag vill vinna på lotto, jag behöver inte vinna den största vinsten there is, jag skulle klara mig bra med 50.000 i månaden i 25 år. ;)


Kommentarer
Madelene säger:

Ja de skulle inte sitta helt fel =)

2008-08-10 | 01:19:20
Bloggadress: http://maddiz85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback