11e december 2008

Har nyss kommit hem från ungdomsmottagningen, var tvungen att hämta ut ett nytt recept med p-piller innan jag fyller år så jag får ungdomsrabatten en gång till. Måste bara komma ihåg och hämta ut dom idag eller imorgon också. Får springa dit på lunchen. 4e arbetsdagen idag. 3 to go. Sen ledig. Förhoppningsvis. Jag gillar inte att gå upp 8 på morgonen. (eller ja, ställa klockan på 8 och snooza till halv 10 och i panik springa upp och gör mig klar.)

Funderar på en önskelista också, men kommer inte på något jag önskar mig. som vanligt. Tänkte jag iaf skulle ringa ticket och höra med dom om det finns några presentkort som gäller på alla resebyråer/bolag. Det vore ju en idé iaf. Måste komma på något idag, familjen tjatar på mig. Någon annan som har en idé?

I helgen kommer Frida och Elliott hem. Jag ska pussa sönder lillskrutten. Han skulle inte få komma hem före jul egentligen, men han har gjort så bra framsteg så dom får komma hem redan nu. Köpt en pepparkakedräkt till Alva förra veckan, så nu ska jag köpa en till Elliott också. Dom kommer vara så underbart söta på julafton! Mina små pluttisar.

Ringa ticket, äta frukost & gå till jobbet. Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback