13e december 2008

fredrik, mia & alva var nyss här. dom skulle ner på stan och kolla på paket (undra till vem? höhö) och frågade om jag ville ha alva en stund eller om dom skulle ta med henne. självklart ville jag ha henne här. så vi har gosat, gosat och gosat ännu mer, kollat på fiskarna, kikat på youtube på tomtar som sjunger, ätit och sen gosat ännu mer. på måndag när dom kommer ska hon ha min pepparkakedräkt på sig. och lilla mössan. åh gud, jag kommer äta upp henne. hon är så underbart vacker. mitt lilla hjärtegryn. <3

frida kom hem igår med elliott. han var rätt söt han med, (jag tycker att alla nyfödda barn är fula), han var som en liten groda. med massa hår. så låg han nerstoppad under mammas duntäcke, så man såg bara lilla lilla huvudet, en svart kaluffs och små klarblåa ögon. då smälte jag litegrann faktiskt.

ikväll är det fest hos fredrik. jag ska strax hoppa in i duschen och börja göra mig klar. mikaela kommer med tåget halv 8, så då borde jag vara klar. man kan ju hoppas iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback