14e december 2008

idag har jag köpt en ny jacka. en brun en. 149kr på h&m. asbra. och behövligt eftersom jag råkade "tappa" min jacka förra fredagen (och fråga mig inte hur, för det minns jag inte.) då jag var inne i dimman. men nu har jag iaf en ny så jag slipper frysa. :)

håller på och fixar i mitt badrum också. fick en ny toalettsits idag av mamma, en svart. det ser riktigt läckert ut. jag har setat på huk ett bra tag och försökt få fast den, men det gick inte och sen ringde emelie så då struntade jag i den. så nu får den ligga löst uppepå toaletten tills imorgon när hubbe kommer så får han fixa det. men badrumsskåpet ser bra ut, nu är det bara hyllorna kvar sen får det räcka för ikväll..

Kommentarer
Madelene säger:

Hmm hade h&m öppet i dag (söndag) trodde inte de men kan förstå de när de är så nära jul. jag som har haft så tråkigt i dag, då hade man ju kunnat åkt upp på stan och kolla lite.

2008-12-14 | 22:48:16
Bloggadress: http://maddiz85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback