31a december 2008

inatt vid sådär 3 tiden fick jag ett "storstäda och möblera om hela rummet"-ryck. sagt och gjort, jag började ändra om garderoberna först. slängde ut alla kläderna på golvet, tömde resväskorna med allt joks och slängde även det på golvet. vek ihop alla kläderna, rensade ut det jag inte vill ha längre och slängde en del i tvätten också. sen försvann rycket så det vart inget mer med det utan några avsnitt av supernatural istället fram till 6 - halv 7 imorse.. hade velat ha det gjort innan josefine kommer idag, men det sket sig det också när jag snoozade 2 timmar för mycket i morse, haha. får fixa det en annan dag.! :)

sista dagen på året idag, och jag har försökt ett tag nu att komma på något bra jag gjort iår. listan var jäkligt kort, körkort & flytt till stockholm. det som är mindre, väldigt mycket mindre bra är att i år har jag inte ens varit utomlands i en månad. förra året var jag borta från sverige i 4 månader. och i år inte ens 1 månad. jag tycker det är skam. vad har hänt med mig egentligen? aja, det är iaf en sak som det ska bli ändring på under nästa år.

nu ska jag klä på mig och börja göra mig klar. det vankas fläskfilé, potatisgratäng & vin hemma hos tom kl 4.

gott nytt på er och håll armar, händer, ben, fötter och stjärtar borta från raketerna inatt. PUSS!

Kommentarer
Emma säger:

Gud, jag kom just pa att jag var borta nara 7 manader sammanlagt... Ar man halvt galen som ar man val!

2008-12-31 | 18:13:05
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/
Laura säger:

God fortsättning på det nya året Fanny!



Jag är precis likadan, får sådana där städryck ibland och kan rycka ut alla kläder på golvet för att vika ihop dem och stapla dem i snygga högar i garderoben, men så försvinner rycket plötsligt och kläderna får ligga kvar på golvet.. :S

2009-01-04 | 19:49:57
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback