lördagendenniondefebruaritjugohundraåtta

igår var jag och åt på after work på hotellet, fick kycklingfile, klyftpotatis och sweet chilisås. skitgott! och 29 kr är inte dyrt! det slank ner med en kall päroncider. åkte sedan hem och avslutade kvällen med "guess who" som gick på 5an. var väl sådär, väldigt förutsägbar. men men. sen somnade jag som en stock. gick upp vid halv 11 imorse och knata iväg till marlenes jobb och fixade frillan! så nu är jag nyklippt och färgad. vilket behövdes, tror inte jag klippt mig sen september. det vart iaf superbra! mina ljusa slingor är tillbaka! :D


ikväll är det melodifestivalen som gäller, jag & fabian har handlat hem chips & dipp, dricka och pecannöt kola glass som vi ska bunkra upp med framför tvn! jag har ju iaf namnsdag idag, så jag förtjänar det. ^^,


har kollat på utbildningar nu, och hittat en som jag vill gå. dock kostar den 119 tusen, och den är inte csn berättigad, vilket betyder att jag inte får varken lån eller studiebidrag under det året jag pluggar. trevligt. men ska gå till arbetsförmedligen på måndag och höra med dom hur man ska gå till väga, om man ska låna pengar på banken osv. lär ju iaf låna en sådär 200 tusen så jag har pengar att klara mig på också. kostar ju en del att sitta och pendla till stockholm varje dag..


tjillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback