måndagendenfjärdefebruaritjugohundraåtta

idag gick jag och malin först till thai och åt mat. det var lycka när jag såg i tidningen att dom nu har öppet på måndagar också! äntligen. hur kan man inte ha öppet på måndagar? iof har inte kina det heller. men nu kanske dom ändrar sig också. :) var där och åt med mams förra veckan, fy tusan vad man blir mätt. men är det buffé så är det! mätt som en jävla gris efteråt var det bara att pallra sig till jobbet. i den trevliga snöstormen som förgyllde 2 - 3 dagar. här vill man att det ska bli sommar, och då blir det snöstorm och en massa is. trevligt. men, det har hunnit bli februari, vilket innebär att det snart är dags för alanya. oj, här kom jag visst av mig. men iaf, efter maten så knatade vi vidare till bilskolan och satt där några timmar. inte allt för kul, men måste ju göras. sen drog vi till corner och fika, och hem för att boka biljetten till falun när det är dags för provet. 100 kr tur och retur vart det, inte alls farligt! så gick jag förbi bibblan också för att låna harry potter. har redan läst några kapitel. =)


nej, nu är det dags för shark! tjillivippen!


robin hood, midsommar 06, alanya.
vad jag saknar den tiden. <3 och älskade kottis såklart!
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback