söndagendensjuttondefebruaritjugohundraåtta

söndag idag då, tiden går väldigt fort ibland och jag hänger inte riktigt med. iaf, så i fredags drog jag och tom hem till lisa efter jobbet, sen gick vi till hotellet på after work vid 8 och drack massa billiga cider. passade på att köpa på mig 2 extra fem i tio så innan after worken var slut. stannade kvar där till runt en 12 sen, var rätt tråkigt så jag gick hem.


igår låg jag och degade hela dagen, sen vid 7 fick jag ork att ta en dusch och börja göra mig iordning. så kom marlene hit och vi drack vin & pratade en jäkla massa. såg även på melodifestivalen, vilka jävla värdelösa låtar det var med! vart chockad över att androla inte gick vidare till final, tyckte faktiskt deras låt var den enda bra igår, även om jag inte gillar carola! sen drog vi till hotellet och drack lite mer. vid halv 1 drog jag och tom till atilla och käkade pizza, en välbehövd pizza. den satt där den skulle, haha!


mitt rum ser ut som en katastrof, eller ja, nästan iaf. jag sitter i handduk efter att jag duschade för kanske 1½ timme sedan, har inte orkat klätt på mig eller gjort mig iordning. borde kanske ta och göra det snart, så jag är klar tills jag ska hem till marlene. men jag är så sjukt seg, speciellt på söndagar då det inte är min favorit dag. ge oss mer ledighet!


nej, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback