and secret hinding places..

92 dagar till arbetslösheten, varav 51 av dom dagarna är jobbardagar. 51 dagar. herregud, det är ju ingenting? shit. börjar få panik lite smått. vafan ska man göra? har kollat på olika utbildningar, hudterapeut, make up artist, kock, reseledare osv osv. men vad ska man välja? måste ju iaf göra klart gymnasiet först, dom 3 kurser som är kvar lär få ett betyg. jag orkade inte då, jag orkar inte nu, när fan ska man orka då?
idag är en dålig dag för framtiden..


imorses var jag med syster på bolaget kl 10,
fick följa med henne när hon invigde stället.
eftersom det är fridas dag idag så får hon sitt horoskop med här också:
Vattumannen (21/1-18/2)
Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet.
Du ljuger mycket och ofta.
Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad.
Alla tycker att du är ett jävla svin.

grattis som fan på 20 årsdagen, mahaha!


imorn måste jag in på banken, ska avsluta mitt visakort.
250 kr om året och 35 kr / uttag i alanya?
nej tack. har hittat ett för 95 kr om året (varav det först året gratis)
och sedan 10 kr / uttag i alnya.
så bye bye swedbank!


uppskrivningen är bokad, boken är så gott som utläst (igen!)
och halkbanan ska bokas nästa vecka.
nästa vecka blir det körskolan, körlektioner och körning med mamma & brorsan.
så det börjar ta sig nu, kanske man har körkortet snart då.
one can only hope.


jag sätter även in mitt horoskop, då jag tycker dom är så jävla roliga.
mitt stämmer ju dessutom, mahahah!
Skytten (23/11-21/12)
Du är optimistisk och entusiastisk.
Du har en vårdlös tendens att blint lita till turen
eftersom du är fullkomligt talanglös.
Majoriteten av skyttar är fyllon.
Du är en värdelös skit.
image48

Kommentarer
Laura säger:

Var hittade du de där horoskopen? :) Kram!

2008-01-30 | 12:51:09
Bloggadress: http://papatya.blogg.se
Rebecca säger:

Haha,ja jag vill oxå veta vart du hittat d där horoskopet!

Vill inte posta mitt nummer här så du får min msn istället.
[email protected]

puss

2008-02-04 | 21:20:36
Bloggadress: http://rebos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback