dont scream, there is so many roads left

FÖRST OCH FRÄMST: GRATTIS BRASSE TILL BEBISEN. :D
Nu skyndar du dig hem så jag kan komma och hälsa på lilltösen. bebismyyyyyys. <3


sen ljög jag igår, det gjorde fan så mycket ondare på benet just tack vare att det brände som fan. men, nu är den gjord och sitter där den sitter. hur nöjd som helst! blir lugnt ett tag nu tills jag ska göra nästa,
vet redan vad jag ska ha, frågan är bara vart jag ska ha det?


väntar på att marina ska komma med buffy säsongerna. har bara sett första och eftersom hon hade alla så kan jag lika gärna låna dom nu när hon åker iväg. då har jag något att titta på också. har sett väldigt många filmer i helgen, b la i am legend, den var inte alls lika bra som jag hoppats på, okej, will smith i bar överkropp är ju bra bara det, men iaf. trodde den skulle vara läskigare också, men icke.


 

Kommentarer
Emelie säger:

Skön smärta. Jag skulle lätt kunna jobba som det. Tatueringsobjekt ;P

2008-01-13 | 22:14:20
Bloggadress: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback