Me enamora

juanes nya låt spelas om och om igen på min dator! hur bra som helst.. kärlek. <3
iaf, gjorde klart min tatuering idag. aj som fan. inte skönt för fem jävla öre, men det gick iaf lättare den här gången. nu visste jag ju vad jag väntade mig. imorgon ska jag göra en till. förhoppningsvis känns den inte lika mkt, men det tror jag inte. ryggen ska ju vara bland det värsta stället så.


kan inte någon ge mig chad i present.?
så kan jag, chad, johanna & ashton gå på dubbeldejt?
 yummmie.
image39

Kommentarer
johanna säger:

Haha. det där lät bra :D

2008-01-13 | 02:18:11
Emelie säger:

Du har såååå fel, Chad är MIN! Så det så!

2008-01-13 | 22:13:29
Bloggadress: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback