15e juli 2008

är back i avesta igen, ska jobba på min kära bokhandel tis - fre. jag saknar tiden då jag var där varje dag. min lilla bokhandel. <3 idag har jag hämtat ut mitt körkort sedan gick jag in till brorsan och sa hej, han jobbar bredvid posten så. köpte en switch så jag kan få internet hos rebecca, och gick sedan hem till bror och pratade lite med mia. 2 veckor kvar tills bebisen kommer nu! :D men jag hoppas hon kommer före, jag är trött på att vänta. världens regnattack hann det bli också, så mamma kom och hämtade mig. sen tog jag bilen och drog hem till marina på en kopp te. jag älskar att ha körkort! sugna på dipp vart vi också, så tog bilen och körde till shell och köpte en påse. dock ligger den kvar i köket, kanske ska göra lite grönsaker och dipp till kvällsmat? börjar bli rätt hungrig..

pratar med michelle på msn, jag saknar henne. jag saknar oss och våra äventyr. 15 månader har gått sen vi sågs sist, för 15 månader sen satt vi på the doors just den här tiden.. those wore the days!

idag, eller ja, igår kom vicki & cuma. har försökt ringa vicki med telefonen var avstängd. vet inte vilken flygtid dom hade heller. men ska ringa lite senare och tjöta lite. :) skönt att ha dom hemma!

ska gå och göra något ätbart nu, sen kika på tv. god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback