21a juli 2008

nu har jag skickat in lite mer jobbansökningar, så nu hoppas jag att jag får något svar snart. jag avskyr verkligen när man inte får något svar, så går man bara där och väntar. även om det är ett dåligt svar, vill jag ha ett svar. har lagt bud på tågbiljett till sthlm imorn också, så hoppas jag får den för 1kr. vore inte så illa.

men vart fan har mitt kort tagit vägen? det bara försvann för en sisådär 2 veckor sen när jag skulle byta. och inte verkar det vilja komma tillbaka heller. men men, den nya designen får väl funka utan min härliga nuna. ;)

här kommer iaf ett kort från festen i lördags, jag och min partner in crime på bokhandeln, ullis.

Kommentarer
Laura säger:

Eller hur? Kan de inte bara skriva ett kort litet brev/mail där de tackar för ansökan och meddelar att man inte har blivit vald? Så man slapp vänta och vänta i hopp om att kanske få ett bättre jobb..

2008-07-21 | 22:21:13
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
Deniz säger:

Snygging :D..



Haha, jagk an inte roför att jag är så "kort", det ksulel var ku latt se dig stå där och leta efter filmer, thihi..

2008-07-21 | 22:31:13
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/
Laura säger:

Mycket bättre nu! Förr så hade jag svårt att urskilja texten, men nu går den mycket lättare att läsa! Har du själv gjort din desgin? Varför är alla så duktiga på det här med bloggdesign? Själv fattar jag noll. :( Suck.

2008-07-21 | 23:57:36
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback