13e mars 2008

har nyss varit och solat, så nu börjar man få lite färg igen. börjar dock få mina fräknar igen också, dom är inte lika omtyckta som den bruna färgen! men men, vad ska man göra. dom vill ju tydligen komma fram dom också.


sitter och pratar med tom på msn, och helt out of the blue så börjar det smattra och smälla som fan utanför fönstret. då är det någon jäkel som har en kvarts fyverkerishow några meter bort. vem smällar raketer nu?! idiot. är ju långt kvar tills sista april. iaf, så pratar vi om resa. thailand - malaysia - singapore - bali - australien - hawaii - usa. vore inte det trevligt? åka i januari och komma hem i maj/juni. någon mer som är sugen? det blir nog till att köpa sig en liten trisslott imorn.


en smaklök har svällt upp så min tunga gör apont, jag har fått planeten mars att börja växa på näsbenet så mitt ena öga ser lite igensvullet ut och jag är pank. livet är bra roligt ibland. men men, snart lön och ledighet, då ska jag fara till sthlm några dagar. rebecca fyller ju år då också, så då kanske det blir kalas.


en långdusch och sedan criminal minds. tjillevippen!


Kommentarer
lina säger:

haha, vilket bittert inlägg. ^^

jag köpte nån randomparfym som skulle få killen att gå igång! haha!

PUSS!

2008-03-13 | 20:23:11
Bloggadress: http://sunnanvind.blogg.se
Laura säger:

Hej! Du har blivit utmanad av mig! :) http://papatya.blogg.se/1205518127_utmaning.html

2008-03-14 | 19:47:37
Bloggadress: http://papatya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback