16e mars 2008 - part two

nu har jag städat. och det vart faktiskt bra, och tog inte alls så lång tid som jag trodde att det skulle göra. får se hur länge jag lyckas hålla det såhär bara, brukar inte vara mer än ett par dagar. ska köpa mig ett nytt överkast också, bytte säng med syster för ett par dagar sen, och hon hade inget som passade, så då fick jag ta ett jag hittade i garderoben som var en aning för litet. passar inte direkt in med mina färger på rummet heller.. men men.

image54

jag är sjukt uttråkad, pratar lite med tom på msn och är mätt som en gris. frida och jag var hungriga och gjorde tacos till kvällsmat. så nu sitter man här, mätt och väntar på att romeo/julia ska börja på tv. har inte sett den filmen, och antar att det är en film som t ex titanic, härskarringen osv som alla människor borde se, även om man inte gillar dom. sen har jag inte så mycket bättre för mig, ska se klart på criminal minds också eftersom jag somnade ifrån det i torsdags.


jag ska köpa mig en parfym imorn tänkte jag, paris hilton heiress. jag älskar den. min förra tog slut i alanya, många som lånade den utan att fråga, men så är det väl när man har rumskompisar antar jag. så nu blir det till att köpa en ny! :) mamma tycker jag är konstig som ska köpa mig ytterligare en parfym, när jag har en sådär 10 - 12 stycken redan, men jag kan inte hjälpa det, parfymer är min passion. det finns inget bättre än att gå in på kicks och lukta på alla. och nu har jag inte köpt någon sen november, så nu är det dags att skaffa mig en ny! :)


god natt.

Kommentarer
Malin säger:

åh vad mysigt det blev :) måste komma och hälsa på snart. Saknar dig massor vännen

2008-03-21 | 18:52:07
Bloggadress: http://life-uncovered.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback