16e mars 2008

jobbade extra igår, 200kr i timmen tycker vi om. synd att jag inte får jobba fler lördagar. men men. efter jobbet gick jag till marlene och hämtade mina silikondroppar. har väntat på dom ett tag nu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det. nu har jag dom iaf i handen! sen gick jag hem och sov, och sedan gick vi hem till tony för att kika på melodifestivalen. jäkla skit att inte bwo vann, tyckte deras låt var bäst! och ge mig martin, han är ju sjukt het! miiiiijau.


håller på att installera msn messenger nu på den här nya datorn, förstår inte varför det ska ta en sån jävla tid. iiisch! försöker mig också på att ta reda på den där stora klädeshögen som ligger mitt på golvet och som tar upp nästan hela golvet i mitt rum, men det går inte heller så bra. har försökt få bort den i nästa en veckas tid nu, haha.


imorn ska jag till marlene och färga mitt hår, och eventuellt klippa mig. var inte så länge sen jag gjorde det så det kanske inte behövs, får se hur slitet det blir av blekningen.


nej, ska man försöka återgå till den där enorma högen nu kanske?

Kommentarer
Laura säger:

Ahaa! Så du blir faster! ;) Grattis! :) Blev först lite chockad, var ju inte säker på VEM det var som skulle ha barn! if u know what I mean.. :)

2008-03-16 | 17:04:58
Bloggadress: http://papatya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback