17e mars 2008

har beställt dom andra 2 säsongerna av nip/tuck nu, dom hade rea på domn, 42% nedsatt, så jag var ju helt enkelt tvungen att köpa dom.  iiih. så jag hoppas dom kommer innan torsdag, så kan jag ligga och glo på det hela helgen. ska säga åt marlene att komma hit också, så kan vi kika tillsammans! fick även köpa en dubbeldvd med 2 andra filmer, så jag tog djävulen bär prada / i hennes skor.


har även funderat på lite namn, jag tycker om tindra och saga. fredrik var inte helt emot tindra, men saga gillade han inte. då skulle hon bli retad i skolan för "sagan om rödluvan" haha, han ska då alltid komma med så dumma kommentarer! men tindra tyckte även mamma, mia och mias mamma om.! så det kanske det blir. :)


såg aldrig klart på romeo & julia igår, villken värdelös film! usch. jag stängde av efter en 20 min, jag hatar när dom ska prata sådär, kan dom inte prata ordentligt? idioti!


duschen, och sedan vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback