2a mars 2008

i helgen vart det en 2 dagars. först hem till  jimmy i fredags och så var jag här hemma igår innan jag gick till hotellet. undervåningen var stängd, bra tycker jag! det är mycket roligare där uppe. OCH vilken dj! hur bra som helst! först börjar han spela livin on a prayer, så jag och tom sjunger med i refrängen för fulla muggar, sen tar den låten slut och you give love a bad name tar över. 2 st bon jovi efter varandra, uuuuunderbart! <3 mera av den djn, tack! egentligen skulle jag behövt vart hemma i helgen, och pluggat. men, eftersom jag har världens sämsta disiplin, så det vart inget av med det! heja mig! än är helgen inte slut, så kanske blir det lite plugg senare innan nip/tuck börjar. det kan ju vara världens bästa serie. är så sugen på att ladda hem hela säsongen, men vad ska man då kika på när det är söndag kväll? bra att vi börjat på säsong 4 och i usa är nästan säsong 5 slut. vi hänger ju verkligen med..

iiih, kärlek <3
21.20 på 2.an, KOLLA IN!
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback