5e mars 2008 - part two

masade mig upp 7 imorse, efter att sovit sådär 3 timmar. men men, bara att bita ihop. nån vecka kvar till provet, och jag måste klara det om det ska bli någon alanya i maj, måste ha körkort innan jag åker ner, annars åker jag inte ner. men, som johanna sa, känn ingen press. nej nej, inte alls. haha! ska förmodligen göra halkan den 17e också, måste bara se så att fanny kan ta ledigt så hon får köra mig. hon är söt hon som ställer upp. =)


fick mina dvdboxar med nip/tuck idag, miiiiihii. så jag ska ligga framför tvn i helgen och lata mig. plugget lägger jag åt sidan då, för här ska ses på tv! så har dom skickat datorn, så den kommer imorn så jag får hämta den när jag slutat jobba. frågan är ju bara om jag är så pass teknisk att jag klarar av att installera windows och grejer, brorsan är ju i thailand tills söndag, måndag? nåt sånt iaf. och tills dess orkar jag inte vänta. äsch, det ska nog gå bra. annars får någon annan rycka till undsättning! ^^,


nej, plugga lite teori och invänta att klockan ska bli 21.00 och top model börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback