7e mars 2008

har nyss kommit hem från jobbet, ledig nu fram tills tisdag. skönt det.! =) ska verkligen njuta av att vara ledig på måndag, inte behöva gå upp vid 6 på morgonen för att vara på bilskolan 7.20 när dom öppnar. ska dock ringa dit och höra om det finns någon tid för en körlektion. lär ju ta tag i körningen ordentlige nu när teorin är klar, kör alldeles för sällan. men men, nu ska det bli ändring på det!


tänkte gå på after work ikväll, jag och fanny ska dra dit när hon kommer från sin pappa. en kall päroncider skulle verkligen sitta bra just nu! får se om man stannar kvar ändå tills stängningsdags eller hur man gör. kanske skulle ta och byta om från och sminka sig?


lyckades förresten installera min nya dator helt själv, hihi. men är dock ett litet problem. eftersom jag har trådlöst nätverk så måste jag ha ett lösenord till vårat internet. den som satte dit det lösenordet är min kära bror som just för tillfället befinner sig i thailand. kul! har skickat sms till både han och mia, men inget svar. förmodligen lär jag vänta tills dom kommer hem på måndag. men men, har iaf börjat föra över all musik och alla bilder osv på den så har jag det gjort.


johanna, hur gick provet? du minns väl våran deal? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback