13e maj 2008

jag, som kanske är världens mest blygaste och fega människa, har idag anmält mig till ett 1-årigt au pair program i usa. familjen bor i los angeles och om jag har allting klart innan 31 juli, så står firman för resan & försäkringar. sen får man själv välja om man vill studera på collage. jag har en stor klump i magen av nervösitet, men det blir nog bra. hoppas jag får den familjen jag vill ha.

här är förresten en bild på min nya hårfärg, ska dock göra det lite rödare framöver. :)
image67

Kommentarer
Anna säger:

Hej!
Jag har oxå ansökt som au pair, å tänkte bara göra dig lite lycklig av att du inte är den enda med klump i magen... Jag åker till Boston den 11 augusti. Det ska självklart bli jättekul :D men samtidigt är det grymt nervöst!
När åker du?
Ha det :)
Anna

2008-05-18 | 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback