17e maj 2008

idag har varit en dålig dag. det har snöat som fan och det blir man då depp av.! snöstorm i maj, kul! jag vill ha sommar och soooool. har setat och läst om lite olika personer som är/har varit i usa som au pair, och jag känner mig ännu mer taggad nu! och har pratat med marlene, hon är också taggad till vintern. så har jag tur kanske hon kommer efter! :) min storebror har redan börjat planera att jag ska köpa hem grejer till han, han vill ha en iphone. haha. han är bra söt. :)

läste även en bekants blogg nyss, och hon tog upp om abort. jag hade gjort precis som henne, skulle jag bli på tjocken idag skulle jag inte tveka på att ta bort det. det var det första jag skulle göra, att beställa tid för en abort. jag vill inte ha ett barn nu, och ser inte en abort som att döda ett barn heller, eftersom det bara är en liten "grej" på nån cm. så, stjärna i kanten för lina som står för vad hon tycker. tänker & gör!

nej, nu ska jag kika på ett avsnitt av nip/tuck och sen är det criminal minds.. jag älskar dr reid, ge mig! han kan mycket möjligt vara den sötaste som finns!
image68

Kommentarer
Laura säger:

Snö i maj? :S NOT NICE... Lycka till med dina aupair-planer annars, det låter intressant! ;)

2008-05-18 | 13:59:10
Bloggadress: http://papatya.blogg.se
Robin säger:

Hej! Jag kan gärna berätta lite om au pair livet om du vill. Lägg till mig på msn om du vill.. samma msn som mail: [email protected]

2008-05-19 | 17:34:00
Bloggadress: http://robinandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback