26e maj 2008

idag har jag varit på stan och ätit lunch med brasse. en varsin kycklingrulle med massa vitlökssås på nya gallerian, så jäkla gott! vitlök är mums. så fick vi en varsin bit kladdkaka till efterrätt också, man får tydligen det när man köper lunch, så det vart både mat och fika i ett. :) sen fick jag en servett av brasse med hennes nr & adress, samt texten call me! ;) puss puss på dig snygging! hahaha, toker. <3 allt detta för att få ett vykort från alanya, så jag får väl ta och skicka ett till henne då. har inte skickat vykort på flera flera år, men lär väl öva mig om jag ska till usa. då lär jag ju skicka massor. pratade med si idag, och börjar bli riktigt nervös för intervjun. och för hela alltihopa.

är väl dags att dra sig till turkland snart också. var och köpte en förpackning gula&blåa ballonger och små sverigeflaggor idag att ha till midsommar. ska till sthlm på onsdag och försöka hitta en outfit också, finns ju lite mer att välja på där borta. ;)

snart har det gått ett helt år sedan jag tog studenten, och jag har lite ångest över det. vad har jag gjort det här året? inte ett skit. visst, jag har jobbat, jobbat och jobbat lite till. men sen då? jag är kvar i avesta, jag har varken gått reseledarutbildningen eller gjort klart mitt slutbetyg i skolan, jag har fortfarande inte lyckats börja träna och gå ner i vikt, jag hade helt enkelt kunnat gå kvar i skolan ett år till. vilket gör mig skraj, för sitter jag fortfarande här i min säng på köpmangatan nästa år? jag hoppas inte det. förhoppningsvis har jag vågat mig ut i världen, och kanske är jag i usa och lever livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback