4 maj 2008

idag har jag varit hemma hos bror, han hade köpt en ny grej till sitt nintendo wii, en platta man stod på och gjorde massa olika träningsövningar. det var fan skitkul! :D han tyckte dock inte det var så kul när jag slog hans rekord, haha. så nu har han något att göra där hemma. ;) sen åkte vi ut och övningskörde, gick väldigt bra! känner mig väldigt säker bakom ratten nu, och bror var inte lika skraj som han var förra gången. haha. sen åkte vi hem och fikade lite, jag klappade mia på magen och kände på bebisen, sen åkte vi ut och körde lite mer när jag ändå skulle åka hem. imorgon ska jag till marlene kl 9 och fixa håret, sen dubbelkörlektion kl 1 och ytterligare en 16.30. sen vid 6 ska jag hem till bror igen och hålla på med hans nintendo wii. jag måste köpa mig en sån där platta jag också! jävlar i mig vilken träningsvärk det ger. man får t.o.m. fylla i ålder, längd osv så mäter den ut ens bmi och för diagram över det sen när man tränar. funderar starkt på att köpa mig en sån där platta redan imorn. ;)
image66
på torsdag blir det stockholm i några dagar, ska sova hos mickis först och sen ev. sova hos vicki några dagar också. har skrivit ut flera cv:n så jag kan söka jobb. vore rätt nice att få ett jobb där från juli månad, så man kan börja leta lägenheter. är bra sugen på en 4a jag hittat i vasastan för 10.000 i månaden. men är man 3 pers så är det inte alls så farligt. :)

OCH viktigast av allt, min bästa malin kanske kommer till alanya hon också. det vore så jäkla nice. du, jag, blow jobs på the doors. finns inget bättre. <3 jag packar ner fiskbollarna hjärtat! iiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback