21a november 2008

istanbul är nu inställt. hon jag skulle gå kursen med fick inget lån så hon kan inte åka. och jag känner inte att jag vill plugga själv på ett universitet i istanbul där jag förmodligen kommer vara den enda från sverige. inte heller sitta och åka fram och tillbaka själv från skolan varje dag. sen kan det också bli så att johanna & co inte kan/vill vara kvar hela perioden och då blir jag själv. MEN det kan mycket väl vara så att vi har redan andra planer som jag inte kommer skriva något om förräns det är spikat och klart till 200%. det känns bra. och vi är pepp. har sagt till chefen att jag inte ska åka också så att jag får jobba mera. fick även många fler timmar nu i december, så det tackar vi för.! :)  

ska kila till ica och handla något gott tills ikväll, sen ska jag & vicki se på mamma mia filmen. ledig imorgon, så det blir soooovmorgon. ska passa på att åka till kurvan och käka lunch med zora också. nästa helg är det "jula stockholms personaljulfest". häggvik ska inte åka, men vi som kommer från andra varuhus får åka om vi vill, och när kurvan ringde och sa åt mig att följa med på kryssningen så då kan jag ju inte säga nej. ;) längtar som fan! massa kort ska tas, köpte ett nytt minneskort till kameran idag. bara rebecca hittar min laddare & sladd så jag kan lägga upp dom.. dags för ica, tjorå.

Kommentarer
Laura säger:

Vad synd att Istanbul inte blev av gumman! Jag hade ju sett fram emot att få träffa dig. :( Men någon annan gång, kanske en annan plats... :) Kram!

2008-11-24 | 07:19:51
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback