24e november 2008

min lediga vecka vart inte alls så ledig. gunilla ringde imorse och frågade om jag kunde jobba, ullis barn har fått vattkoppor. så det blir jobb på bokhandeln fram tills torsdag och ev fredag. beror på om jag ska jobba på jula eller ej på fredag. men det är iaf jobb där lördag - söndag. imorgon är det lön också, tack gud. 14 210,45kr rakt in på kontot, och jag kan äntligen köpa vinterskor! fryser fan sönder mina fötter snart.

imorgon blir jag moster också, spännande. :) ska ringa syster en sväng snart och önska henne lycka till, hon är säkert rätt nervig nu..

1 månad kvar till julafton och det är massa snö ute. hur mysigt som helst. ska ta fram pulkan sen så fort jag hittat ett par rejäla vinterskor. jag & malin började planera pulkåkningar i lunchrummet förra veckan, vi fick en konstig plick av helge som sa att det bara var kul när man var liten. vi får dra med honom ut någon gång också.! ;)

nu väntar true blood, so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback