12e oktober 2008

söndag igen. helgerna går allt för fort. imorgon bitti blir det tillbaka till sthlm igen. 6.33 går tåget. myyyys som fan! haha. men mamma ska gå upp tidigt imorgon och göra en frukostpåse åt mig så jag kan äta den på tåget. ;) sminka mig gör jag också där, så är det bara att dra till jobbet på direkten. sen blir det hem till becca på tacos!

i fredags gjorde jag inte så mycket efter jag kom hem till mamma, åt lite mat och kollade på true blood. och äntligen kom alex! jag är helt såld på serien. jag gillar skarsgårdarna, dom kan det där dom. förhoppningsvis är stellan med i 4e pirates of the caribbean filmen också.. i lördags kom bror med familj hit på frukost. alva börjar bli riktigt stor nu. skrattar gör hon också, så jävla söt! faster/gudmors älskling. efter det gick jag till marlene och klippte mig, och sedan hem för att fika med brasse. när hon hade dragit igen så var det bara att börja göra sig iordning och dra till alex på fest. jag var dock nykter och körde. åkte förbi madde en sväng på vägen hem och såg lite på beck. sen deckade jag av fort som sjutton när jag kom hem.

idag har jag mest legat och kollat på tv. haft världens slappdag. gjorde tacopaj med mamma till matlåda imorgon. ska kika på sista avsnittet på true blood nu, och sen sova nån timme. see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback