19e oktober 2008

beställde 3 böcker på bokhandeln igår. ett svensk - turkisk - turkisk - svensk lexikon på 38 500 ord, ett svensk- engelsk - engelsk - svensk ficklexikon & en berlitz reseguide över istanbul. ;) 298 kr går kalaset på, tack vare min lilla rabatt. :)

igår kväll kom fredrik, mia, alva & brasse över. jag & brasse drack några white russian och vin. myste med alva och såg på beck. det är jobbigt att lämna ifrån sig alva när hon skrattar för fullt och dom ska gå hem, man smälter somsmör i solsken. världens finaste lilla tjej. <3 det kommer bli svårt att vara ifrån alla dom + familjen i 4 månader.. men det finns webcameror och jag ska inskaffa skype så man kan ringa gratis.

ska iväg och sola nu så man inte ser ut som ett spöke på personalfesten på lördag. see ya.! :D

Kommentarer
Laura säger:

Oj, vilken billig biljett! Jag brukar också kolla in SAS:s biljetter, för det är ju inte så långt att ta sig till Stockholm ifrån Åbo, men de har aldrig haft så billiga biljetter då jag har kollat! :S Vilken tur du hade! ;)



Kram!

2008-10-20 | 18:33:35
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
Carro säger:

wihooo härligt!

men hörredu vad ska du på för kul äventyr? :D

turkey =)

blir det inge usa eller blire senare? =)

2008-10-21 | 21:40:32
Bloggadress: http://singlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback