4e oktober 2008

jag är pepp. riktigt pepp! har träffat ida idag och pratat om resan. det skulle gärna få vara januari nu. första gången någonsin jag ser fram emot att börja skolan. det kommer bli niiice.! laura, jag hoppas du kommer vara i istanbul då, du ska få vara guide.! ;) heheh.

anyhow, jobbet går bra. har fått mer timmar vilket reskassan tackar för. fick även förlängt kontrakt igår fram tills jag åker och chefen tyckte absolut jag skulle komma tillbaka sen när jag kommit hem. det känns skönt. sen ska jag även bli "ulånad" till sollentuna, där dom ska börja bygga upp ett nytt varuhus om nån vecka. chefen där hade speciellt bett om mig. så ska kolla upp lite pendlingstider under helgen. det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback