21a september 2008

ångest ångest ÅNGEST! att gå på fest och dricka massa vin när man inte ätit något på hela dagen, är ingen bra idé. vart riktigt dålig där ett tag, skulle försöka ta mig hem när dom andra drog på krogen och jag kunde knappt stå på benen, visste inte vart jag var eller hur jag skulle ta mig hem. som tur var så var det några snälla människor som tog hand om mig och satte mig på rätt tunnelbana hem. vem hur det hade gått annars.. men man mår ju som man förtjänar idag iaf! fy faaan. har gjort lite kycklingwok som jag sitter och försöker få i mig nu. det går segt.

ska ta mig en dusch sen, och knata till ica. det ekar nästan i kylskåpet. måste ha hem frukost till imorgon. sen blir det storhandling på torsdag. tacka fan för att det är bara några ynka dagar kvar tills man får lön. en väldigt liten lön, men iaf. bättre blir det nästa månad när jag får min första lön från jula. vem har kommit på att det man jobbar i september kommer i oktober? det är ju bara dumt.

om 10 dagar kommer min bäste anka till stockholm. och om 19 dagar kommer mina små sambosar hem. yey :D ska bli nice att få lite sällskap här hemma. och någon som vet hur man tvättar, haha. har inte en blekaste om hur man gör, så jag tar med mig tvätt hem till mamma så fixar hon det. ;) min lilla mamma är bra hon. ska hem dit till helgen, hon fyller år på tisdag så det blir kalas då. ska ta mig en tripp till stan i veckan och kika på kosta boda affären efter något fint paket åt henne.

nu ska jag kika på supernatural och samla ork för att ta mig till ica. hej då.

Kommentarer
Vivvi säger:

ja man mår som man förtjänar. glöm inte bort lilla mig på tisdag heller:)

2008-09-21 | 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback