22a september 2008

har mått kasst som sjutton hela dagen. sprängande huvudvärk, kallsvettningar, illamående och "nu svimmar jag av direkt här på golvet"-känslan. inte alls myyys. speciellt inte när det kommer dryga kunder som ska hålla på och tjaffsa med en i kassan. uuuusch. gjorde väl inte direkt saken bättre att jag bara sov 2 ½ - 3 timmar inatt heller, så deckade av direkt när jag kom hem. ska lägga mig snart igen. har tack och lov sovmorgon imorgon. till klockan 9. skönt att slippa ställa klockan på 4.00. på onsdag blir det dock värre, städdag på jobbet vilket innebär att allas tider förlängs med 2 timmar, men i mitt fall förlängdes det med 6. så jag jobbar 6 - 17 på onsdag. nu är ni allt bra avis va? ;)

jag längtar hem nu, hem till avesta och hem till familjen. oftast går det bra här borta, men nu vill jag bara krypa ner under täcket och stanna där några dagar tills det är fredag. ska lägga mig och titta på alex skarsgårds nya serie nu, sen sova. förhoppningsvis är det en bättre dag imorgon. efter regn kommer solsken sägs det.. nattii.

Kommentarer
Laura säger:

Usch, hoppas att du mår bättre efter lite sömn gumman! Kram!

2008-09-22 | 23:16:15
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
Jessica säger:

Hahaha, ja de där timmarna känns igen. Jag jobbade 07-19.15 igår..DEt var tufft!

2008-10-08 | 14:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback