24e september 2008

har fått extra tider i kassan resten av veckan + nästa vecka, så det får bli avesta på lördag istället. slutar 20.15 på fredag och sista tåget går 19.44. gör inte så mkt iof, syster ska på 3d ultraljud på lördag här i sthlm så då följer jag med henne och kollar på lilla bebisen och så åker jag med dom hem. roligare att få lite sällskap.. (sen slipper jag betala tågbiljett + att jag kan ta med mer tvätt hem till mamma, höhö.) Vad glad hon kommer att bli. :D Då har hon iaf något att pyssla med på lördagskvällen när jag är hos alexandra på inflyttningsfest. jag, fredrik, tom & alex ska in i dimman. den enda som saknas är malin. jag gjorde fiskbollar + pulvermos idag hjärtat, och då tänkte jag på oss för nästan så exakt ett år sedan, när vi satt i lägenheten i alanya med en kall päroncider och åt det. i miss you i miss you i miss you. <3

förresten laura, nästa gång du är inne på msn kan du väl hojta till om du inte är upptagen. tänkte höra med dig om en sak. ;)

diska, duscha sen sova. yarin görüsürüz arkadaslar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback