29e september

hej då stockholm, avesta, sverige. hej turkiet och istanbul. från och med den 5e januari 2009 är jag & ida studerande vid Turkiska Institutet i Istanbul. anmälan är gjord, delbetalning av kursen har dragits. flygbiljetten betalas snart. 89 dagar kvar. 89. det är ju ingenting.

ska strax röra mig tillbaka till stockholm. tyvärr. vill vara kvar här i avesta men ska jobba imorgon så no can do. stockholm är inte min grej, men nu har jag iaf provat på och jag kommer att vara kvar där året ut. borde börja packa ner all min tvätt och "handla" i mammas kyl, frys & skafferi så jag har någon mat. haha. billigt och bra iaf.

helgen har varit bra. jag insåg hur mycket jag saknat tom, alex och fredrik när jag träffade dom. strippan var kanske inte den bästa, och hon förkortade sin dans till 5 minuter efter att folk inte kunde sluta filma / ta kort fast dom sagt åt 1000 gånger att det inte var tillåtet. efter det vart det flying, tillbringade min tid där att prata med flimmy. bestämde att vi skulle ta oss en mintu med oboy kväll snart. waaay to long time ago! sen gick vi till american varpå micke strippade utanför på torget och jag fick det hela på film! mahahaha. youtube.com kanske? ;)

fick förfrågan om jag ville bli alvas gudmor också. och JA JA JA JA. <3 (vilket betyder att här lär köpas några riktigt snygga kläder till dopet den 6e december eftersom jag ska stå där framme med prästfan och ha alla blickar på mig..)

hej då, vi ses i storstan!

Kommentarer
Anonym säger:

skulle inte du vara i turkiet från den 1 oktober ?

2008-10-01 | 17:04:39
Laura säger:

Turkiska institutet? Huh? :) Vad är det som du ska plugga?



JÄTTEKUL att höra att du kommer till Istanbul! Klart jag ska vara din personliga guide då! ;P Jag tänkte åka till Finland över julen, blir ingen riktig jul utan släkten, men kommer nog tillbaks till nyåret! :)

2008-10-06 | 01:56:44
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback