en flytt på gång..

det är ju skoj att man blir erbjuden fast jobb i häggvik nu såhär några dagar innan man ska åka till turkiet. och att jag får börja jobba i kurvan. vilket gör att resan måste kortas ner, och jag lär hitta mig en bostad i stockholm. jag har väldig ångest över att jag inte kommer få vara i alanya så länge jag velat. men jag måste tänka förnuftigt. det blir nog bra iaf. jag har velat gå tillbaka till kurvan sen jag fick sluta i november, och nu när jag väl får den chansen kan jag inte sumpa den. jag kommer ju iaf få vara i alanya 3 - 4 veckor, så det får helt enkelt räcka.

nu ska jag åka till jobbet. näst sista dagen idag. känns skönt. imorgon är det en hel jävla massa grejer som jag måste fixa innan jag börjar kl 2. sen är det bara att invänta lördag och depaturetime. FÖR I HELGEN SKA JAG BLI FULL PÅ PICASSO, QUEENS GARDEN & THE DOORS. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback