raggarbilar powermeet, gällivarehäng fan va fint.

samtalen är gjorda. vissa var mer givande än andra. men det blir nog bra iaf. rummet är skinande rent (nåja, inte riktigt) all tvätt har jag gett till mamma så hon kan tvätta, kastat massa joks och gjort lite fynd i den stora garderoben har jag också hunnit med. nu sitter jag här, lite smått uttråkad, och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. eller jo, jag hittade ju på mitt genomskinliga nagellack idag, så en fransk manikyr ska jag göra medan jag kikar på några avsnitt av true blood. det var jävlans längesen jag såg det nu.. alex skarsgård gillar vi.!


Kommentarer
juss säger:

jamen fan det skulle ju vara astrevligt!

var bor du någonstans?

kramis

2009-08-06 | 19:52:33
Bloggadress: http://jusifin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback