the first of august

jobbet idag gick bra. inte alls speciellt många dryga kunder. fixade med glassboxen, fick kasta en hel del glass som blitt dålig när den gick sönder. tänkte lägga in det i personalrummet först, men eftersom det är rötmånad så struntade vi i det. skulle se bra ut om hela personalstyrkan ligger hemma i magsjuka nästa vecka. ;) kom hem, åt mat, gick och solade, duschade, myste med elliot och nu sitter jag här. ska krypa ner i sängen alldeles strax. vore skönt att vara lite pigg när klockan ringer imorgon.

imorgon ska jag klippa mig. :D lycka. vet inte riktigt vad min kaluffs ser ut som. ska bli skönt att få bort lite. har lite ideer på hur  jag vill ha det, ska höra med marlene imorgon vad hon tycker.

grattis erika och murat på bröllopsdagen. hoppas ni haft en helt underbar dag.

god natt.

Kommentarer
lina säger:

Ja, ohja. De var jättefina.

2009-08-03 | 10:25:38
Bloggadress: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback