4e advent.

jaha, och sen sist då? mjo. var ute och åt med nathalie på födelsedagen. åt på harry b james vid nk. jag åt svart tagiatelle med räkor & kräftskjärtar med färsk svamp i hummersås. mycket gott. och ett glas vitt till det. :) sen har jag jobbat. och jobbat lite till. hoppade även in extra igår några timmar. vilket är skönt, för jag fick ledigt på julafton så nu förlorar jag inga cash. gillar konceptet med att jag jobbar 5 timmar men får betalt för 10.. kastade mig hem efter jobbet för tess satt och väntade i min trappuppgång. dock gick det inte alls för fort, sl har ju inte varit så jävla bra under den här veckan. dom verkar inte veta att det snöar i sverige varje vinter.. åt lite mat och gjorde mig iordning medan vicki och nathalie anlände. drack vin, spelade musik och snackade skit tills vi hoppade på tåget och for in mot ballbreaker. vi hittade ju inte alls, så det fick bli taxi från tekniska högskolan. bowlingen var så jävla kul.! det var länge sen jag hade så kul. några cider och shots slank ner innan dom stängde och vi tog sällskap med alexandra och co till solidaritet. linnea och huseyin kom även dit. :) drack ännu mer och shakade vidare tills klockan nästan slog 5 då jag och nathalie masade oss till max och sedan till centralen och tåget hem. sa hej då till tess, hennes buss gick 06.30 till arlanda. tråkigt, det var mysigt att ha henne här.! men om 10 dagar är jag där nere igen så då kan vi ses mer. :) däckade av rätt fort efter att hon dragit och vaknade vid 4 idag och hade x antal missade samtal och sms. så kan det gå. ;)

nu har jag städat, diskat, sorterat lådor och skåp, tvättat och ska snart masa mig till ica för att köpa en tändare. tess fick ta min fina pirattändare från alanya i morse då vicki snodde hennes igår kväll. ;)


                                                                                               jag och tess ♥

 

                                                                                ballbreaker


                                                                      älska bowlingskor. ;)


                                              alexandra och hennes jobbarkompis


                                                                            huseyin och jag


                                                                        nathalie och tess


                                                                      huseyin och linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback