klubbkväll på make up store.

idag, efter all städning & tvättning bestämde jag mig för att dra till häggvik och stinsen. var först in på jula, hälsade på dom gamla arbetskamraterna och handlade lite joks. gick sen vidare till make up store, där jag fick höra att det var klubbkväll som började 50 min senare. så jag ringde snabbt marlene och sa åt henne att komma. 20% på hela sortimentet. woho. jag fick med mig; 2 st eye pencil "darkest shadow" & "very berry", 1 st eye primer och 3 st ögonskuggor "cool", "babydoll" & "ruby" hem. gick på ca 620 kr efter rabatten. som hittat.! :D fick en nagelfil också eftersom det var klubbkväll. skulle behöva köpa en ny sminkväska också, den här är knökfull. fick rensa ur lite nu så det nya skulle få plats.. knatade sedan in på gina tricot, köpte en svart&vit randig hög kjol, supersöt. nyårskjol kanske? ska köpa skorna jag såg på din sko förra veckan, så får vi se.

the big bang theory, sen sova. stängning imorgon = sovmorgon. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback