27e januari 2009

nu har jag ringt till eurostar. fick nämligen inte betalt för ett pass på bion i somras. ringde i höstas också, men har fortfarande inte fått pengarna så nu fick jag fingrarna ur arslet och ringde igen. hon skulle kolla upp det eftersom jag står med på listan att jag jobbat så hon förstog fortfarande inte varför jag inte fått dom. hoppas hon ringer snart iaf och har satt in dom. det är kanske 200 kr eller nåt sånt, men iaf. rätt ska vara rätt. :) ska fråga henne om semesterersättningen också, det borde ju komma någon gång den också.

nu ska jag äta lite mat, sen göra mig klar. ska hem till bror på middag & film ikväll. i helgen får jag besked hurvida jag ska göra i framtiden. lite läskigt faktiskt. men det blir nog bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback