2a januari 2009

har legat och kikat lite på sagan om konungens återkomst. jag gråter ALLTID till den filmen, så nu är min kudde blöt och mascaran borta. grät faktiskt till supernatural igår också. jag är lite fjantig sådär, men ibland är det bra skönt att gråta ut en skvätt.

pussade jättemycket på alva idag, så nu klarar jag mig till nästa gång. vi har lekt med en nalle puh leksak nästan hela tiden som blinkar och sjunger. sen vart den tråkig och vi gick in i sovrummet där det var mörkare och då var den genast rolig igen när den blinkade mycket skarpare där inne. undrar varför? haha. barn är söta ibland.


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Barn e underbara!

2009-01-03 | 00:05:08
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback