3e januari 2009

jag har tråkigt. och jag är oerhört godissugen. jag fick syn på bilden på framsidan av blogg.se där det är en semla. guud va gott det skulle vara! jag åt bara en semla förra året. en enda. i år borde jag äta flera. dom är goda.

pratade med min syster tidigare. hon trodde marocko låg i egypten och tyckte jag skulle kolla på pyramiderna. stackarn verkar inte ha mycket koll på omvärlden. det är fan tur att hon har mig så hon får lära sig något. ;)

har britneys nya album på repeat, jag älskar henne.! så jävla bra. jag och tom ska boka biljetter till hennes konsert så fort dom släpps.

Love me, hate me
But can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy..


mycket möjligt att hon är världens snyggaste också.

Kommentarer
tess säger:

Hej! jo jag ville ha terminskort för detta är mitt hem juh o jag är ju hemma varenda helg sen mer på det så detta är det billigaste alternativet =) hopas allt är bra annars med dej =)

2009-01-04 | 14:53:42
Bloggadress: http://tesssottosson.blogg.se/
Leila säger:

Hej där sötnos!

Här är allt bara bra :) Sitter hos min bror nu, han fyller idag. Smällt i mig smörgåstårta som en idiot! Hoppas du mår bra & att jul samt nyår var lyckat! :) Ja visst är dom underbara! Gå in på www.vildavictoria.com Där finns en hel del ögongodis. Tack för senaste! Du e helmysig. Glad att du kom så man fick träffa dig! Kraam

2009-01-04 | 21:56:59
Bloggadress: http://leilei.blogg.se/
MONDIE säger:

Åwh, ja jag älskar också henne fan, helt sjukt bra bryd! Älskar både nya albumet och det förra! Haha. Och fyfan vad snygg hon är på det där omslaget, sinnes.. <3

2009-01-06 | 21:58:50
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback