5e januari 2009

jag sov faktiskt inte en endaste liten blund inatt. gick inte att sova för 5 öre. och konstigt nog så är jag inte alls så speciellt trött nu. visst skulle jag säkert somna om jag la mig ner och försökte, men ska ändra lite på dygnet nu när jag ska jobba i helgen också. åker till stockholm på torsdag efter lunch, har inventering på jula på kvällen så. sen är det min jobbarhelg och idag ringde simon, chefen i kurvan, och frågade om jag ville vara med på deras inventering på tisdag. 11 - ca 22. förhoppningsvis blir det inte så mkt senare. hade tänkt åka hem på söndag kväll efter jobbet så jag hinner packa osv innan marocko. men nu lär jag åka hem på onsdag morgon istället. det blir nog bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback