5e januari 2009

jag har kommit på en sak. jag ska upp och jobba imorgon. kl 10 börjar jag. det kan bli intressant. till saken hör också att jag la mig 7 imorse och gick upp strax efter 5. frågan är om det ens är någon idé att lägga sig inatt? det är inte alltid så praktiskt att vara nattuggla. ^^, men jag jobbar bara till 4, så det ska nog gå bra ändå.

åkte på en liten roadtrip ikväll med carro & elin, dom är så söta. jag & carro satt och pratade säkert en 2 timmar efter att vi släppt av elin. sen åkte vi till shell och köpte glass. jag köpte en dilldipp & äpplen också, men fanns ingen gräddfil varken på shell eller här hemma så jag får vänta med det tills imorgon.

fan va kallt det har blivit nu, -21 grader. helt sjukt. i marocko är det +25. det är en skillnad på 46 grader. jag tyckte inte 25 grader lät spec. varmt, men ser man det på det där viset så är det nog det iaf. jag & majjsan funderar på att rida på kameler. har gjort det en gång tidigare i tunisien, men det var så länge sen så det minns jag knappt.

men puss då.

Kommentarer
carro säger:

tack för ikväll gumman! jag hade det jättetrevligt :D

ochdu, ta och sov nån gång ^^

2009-01-05 | 01:46:51
Laura säger:

Oj shit! Undrar om du sover nåt nu ännu? :) Men som du kan ju alltid sova sedan då du kommer hem imorgon, om du har det i tankarna så kommer du nog att orka igenom dagen! ;)



Nej, jag har inte heller varit i Marocko någon gång (men skulle självklart gärna åka)! Vart någonstans är det som du ska? Agadir?



kram!

2009-01-05 | 03:26:26
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback