för jag vill upp till himlen en gång till..

jag är fan bra sugen alltså. och jag vet en till. ;) hihi.

idag var jag och fikade med therese & erica på först carpe diem tills dom stängde, då vi gick vidare till corner tills dom också stängde. det var väldans trevligt. pratade med marlene också, blir förmodligen klipp imorgon. annars på fredag. spännande.! :)

några har frågat om tatueringen och jag tänker faktiskt vara en fjant nu och hålla den hemlig tills den är klar. då får ni se en bild här på bloggen. och emelie, inga fula ord nu. ;)

Kommentarer
MONDIE säger:

Sv; Jo klart det är bättre att färga mörkt men det går att blondera också! Jag gjorde ju det, eller ja, använde blondering när jag slingade mitt :D Och det blev ju en hel del blondering till allt de där håret :)

2009-01-29 | 02:14:56
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/
MONDIE säger:

Sv; Jo blir säkert slitet om man blonderar mycket. Men inte efter en gång bara! Det där håret är så jäkla bra kvalité på så kan nästan lova dig att det inte blir det :) Se bara till att köpa de där europeiska håret, det som är dyrast på Rapunzel, haha. Det andra, mänskligt/remy, är inte alls lika bra!! Sen lär man ju sköta om det noga också såklart, myyyschää viktigt :D

2009-01-29 | 02:29:31
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/
- ● Rebecca ● - säger:

Men jag fattar inte,har du gjort en tatuering över en gammal tatuering?

Nu e jag ju faktiskt väldigt nyfiken!

2009-01-29 | 06:23:59
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback